Lilypie Fourth Birthday tickers

29 Haziran 2009 Pazartesi

12 haziran doğumgünümdü..ve harikaydı





Hayatımın en sakin ve huzur dolu doğumgününü bu yıl geçirdim..sabah erkenden Çınar'da yapılacak o harika köy kahvaltısı için kalktık..benim pek tatlı ve pastayla aram olmadığı için sahanda tereyağlı sucuklu yumurta benim için 10 katlı bir doğumgünü pastasına bedel olduğundan sabırsızlıkla ve deli gibi açlıkla onu bi güsel güplettik koca göbişle:) kahvaltımız esnasında etraftaki kazlar tavuklar ve civcivlere de peynir,kuru üzüm,ceviz ve fındıktan oluşan bir menü ikram edildi tarafımızdan.Canım annem ve aşkım da yanımda olunca elbette herşey kusursuzdu..O günlerde kardeşimin yani teyzemizin sınavları henüz bitmediğinden aramızda değildi ama o da sesiyle katıldı aramıza..Sonrasında yine sahilde deniz sefası yaptık annemle sakin sakin denize girip çıktım sonra babamız bir sürprizle geldi ve uzun zamandır yapmak istediğim gün batımı fotoğraf çekimleri için bizi alıp uçurtma'ya götürdü.Çok hoş resimler çekildik tam gün batımında..marmariste yaşıyor olmanın şansını bir kez daha taaa içimden hissettim..kısacası çok ama çok güzel ve özel bir gündü benim için...

Hiç yorum yok: