Lilypie Fourth Birthday tickers

9 Kasım 2010 Salı

bu yeni ben de kim?



















dışarıdan bakılınca tembellik yapmışım gibi görünebilir,zira koca 2 ay geçmiş,özgür anne ikicik bile karalamamış..
fakat şu günler,bundan önceki günler hep bi hamaratlık,olmadık şeylerle uğraşma,kendim için bana bile''yok artık daha neler özgür?''dedirtecek türden günlerdi..

düzenli pazara gitmeler mi dersin,



 kekler,kurabiyeler mi dersin..


misafir sofraları mı dersin;



                                                     geçici bir heves sandım..



geçer gider kurtulurum dedim..
ama geçmedi gitti..
dilime de ruhuma da dolandı
bu yeni ben ben de kim aynada bakıştığım?
bu yeni ben ben de kim kendimle yarıştığım???



derken kendimi bir gün kilolarca domatesin kabuklarını soyarken,doğrarken,kaynatırken buldum..
ev yapımı ketçap bile yaptık,yardımcım sofia 'nın tarifiyle,ve gürcistan baharatlarıyla..pek bir leziz oldu.


değil konserve işine girişmek,dolaptan domates çıkarmaya üşenenlerdendim ben.
şimdi dolabı açıp,gelip gidip konservelerimi sever oldum
şimdi ben deli mi oldum?
anne mi oldum?
                                   


6 yorum:

Adsız dedi ki...

Boşuna Özgür, anne dememişsiniz. İştahım kabardı :) Uzun zaman sonra görmekte mutluluk verdi.

AYDAN dedi ki...

ÖZGÜRCÜM SÜPERSİN HEPSİDE HARİKA ÖZELLİKLE SOSLARIN:))DEVAM...

Adsız dedi ki...

canım ablam bunlar senin el emeğin mi ...hepsi birbirinden güzel... anne olmak seni ne kadar güzelleştirdi böyle

seni çok özledim
kardeşin

K.T dedi ki...

waaww fotolarda güzel, yaptıklarında supe. özendim.Ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

mmm..pek ilgi çekti,ben blogumu yemek günlüğüne mi çevirsem acaba:))
teşekkürler hepinize,aradan sonra pek iyi geldi bu moraller..

sena's accessories dedi ki...

Marmaris de geçen 6 ayımızın songünü herşeyi toparlayıp ertesi gün İstanbula dönüyoruz.Özgür ve Savaşın spa da yorgunluk atmadan olur mu hiç bir hamam bir masaj biz stresi atarken Özgür kaşla göz arası eve gidip bizim için özene bezene bu sofrayı hazırlamış ooooh hele de bu tatlı yorgunluğun üstüne öyle güzel geldiki Özgürcüm herşey harikaydı canım bu arada sen kimin kızısın bu değişime hiç şaşırma senin içinde Miyasın genleri olduktan sonraaaaaa:))