Lilypie Fourth Birthday tickers

27 Ağustos 2009 Perşembe

Blog alemindeki ilk ödülüm MİM..



Benim ''blog koçum'' olarak ilan ettiğim Duru'nun annesi Gül beni motive edici bir doğum hediyesi yollamış bana..ne mutlu:)kendisine çok teşekkür ederim.Şimdi sıra elime yüzüme bulaştırmadan bu ödülün gerekliliklerini layığıyla yerine getirmek..mmm bir bakalım;

  • Ödülün logosunu gururla ekledim.
  • Ödülü aldığım kişinin linkini, ödülle ilgi yazıma yazdım.
  • Hakkımdaki 7 ilginç şeyi belirlemek biraz zamanımı aldı..Dan diye sorulunca insan bilemiyor,ya da bana özgü gariplikler artık bana sıradan geldiği için bana göre ilginç değil ama belki size ilginç gelebilir;
  1. İlk maddeye yazabileceğim en değişik şey ismimin erkek ismi oluşu.Özgür olma kavramı ülkemizde daha çok erkeklere yakıştırılan bir kavram olduğu için bir bayanın Özgür isminde olması çoğu kişiye garip geliyor.Ben bu isimle doğduğum için ben hiç yadırgamadım,ama hayatım boyunca bu konuyla ilgili çok anılarım oldu ve ilk tanışmalarda hep ismimi tekrar tekrar söylemek zorunda kaldım..İnanmayanlar,cidden özgür mü diyenler..tanışıp samimi olduğum arkadaşlarım benimle paylaştıklarını ailelerine anlatırken yaşanan gerginlikler..örneğin;akşam özgürlerde kalacağım babacım..sözü karşısında kızını bir erkeğin evine yolladığını sanan aileler,çok iyi anlaştığım erkek arkadaşlarımın kız arkadaşları benim kız olmadığımı düşünerek onları rahatlıkla benimle her yere yolluyorlardı fakat kız olduğumu öğrendiklerinde kıskançlık krizleri başlıyordu..Call centerlarda çalışanlar hemen bana özgür bey derler,rezervasyonlarım özgür bey adına yapılır..Bunun gibi bi sürü hikayem var..sadece buna dair bile bir yazı yazabilirim iyi fikir!
  2. Konu isimden açılmışken aklıma geldi,şu sıralar pek olmuyor fakat okul yıllarında çok fazla kişiyle tanışınca o kişilere kendi kendime isimler yakıştırır sonrada utanmadan öyle seslenirdim.özellikle mesela kız yeşil gözlüyse''yeşim''ismini takardım,tabii arkasından öyle seslenince kimse beni sallamazdı.
  3. Çok fazla şeye ilgi duyarım,herşeyle bir dönem uğraşmışlığım vardır,tabii bunların bazıları maymun iştahlılıktan öteye geçmemiştir fakat her şeye bulaşırım elimde değil..Ev işleri falan pek benim tarzım şeyler değildir fakat buna rağmen bu konuyla ilgili herşey vardır evimde,birazda işimiz nedeniyle evde pek yemek yapamam fakat envai çeşit yemek kitabım vardır.Dediğim gibi iş yapmayı sevmem fakat boş oturmaya da hiç gelemem,bir kaç işi bir arada yapmalıyım,bebek dolayısıyla pek uğraşamıyorum şu sıra el işleriyle ama bu sefer de bu uğraşı buldum işte kendime.Hatta bu işi ileri götürür tuvalette bile boş oturmaya gelemediğim için mutlaka dergi kitap vs.birşeyle koştura koştura yetişirim..
  4. Evden hiç bir şey atamam,her şeyi değerlendirebileceğimi düşünürüm,bir çok fikrimi hayata geçiririm ama bazı nesneler de şunu bunu yapıcam diye saklanır,boşu boşuna evde döküntü yaratır..Örneğin gelin arabamı kendim süslemeye karar verdim,gerekli şeyleri aldım fakat o saatlerde kuaförde olmam gerektiğinden bu görevi eşim,kardeşim ve çok sevdiğim bir ablama devrettim,araba harika oldu..sonrasında o arabanın tüllerinden,güzel bir kutu ve işyerimizde müşterilerimize hediye amaçlı sabunlar süsledim ve dekorlarda malzeme olarak kullandım..
  5. Çoğu kişinin çıtır çıtır yemeyi sevdiği şeyleri yumuşak halde severim örneğin kadayıf ya da bayat bisküvi..
  6. Ne yazık ki biraz üşengeçlik huyum vardır ve bu huy bana değişik icatlar yaptırır,kıyafetlerimi ters çıkarırım sonra tersten düz şekilde giymeyi keşfetmişimdir mesela:)utanıyorum kendimden,ne pis görevmiş bu ya..
  7. Bir çok şeyi önce kendim yapmaya çalışırım,çok komik !!yemek yapmam ama kozmetik yaparım mesela..geçen yıl işyerimizde kullandığımız cilt bakım malzemelerinin çoğu benim üretimimdi ve çok keyifliydi..dekorasyonla ilgili şeyleri çok severim,işyerlerimizin dekorlarını ben hazırlarım ve bu beğenilince çok hoşuma gider bu huyum yüzündende çoğu yerde çoğu şeyi sayarım ve hep çift sayılara tamamlamaya çalışırım.merdivenler,raflar,raf üstündeki objeler..sokaktaysam tabelalardaki harfler..sayarım da sayarım..hele ki kafam doluysa daha beter sayarım..
  • sevdiğimiz blogları listeliyormuşuz:çok güzel bloglar var ama ben fazla ilgilenemiyorum bildiklerim ve ara sıra duru kızın maceralarını okurken o sayfadan zıpladıklarımı söyliyim:tabii ki ilk önceliğim duru kızın günlüğü,defne den önce,defneden sonra,portakal ağacı,uyuzlarda sever,hülyanın tunası ve ikea hacker
  • benim için en zor madde ödülün gideceği 7 kişi çünkü bu sevdiğim bloglar zaten hep mimlenmiş durumda..ben bu işi sonra yapsam olmazmı??

Hiç yorum yok: