Lilypie Fourth Birthday tickers

9 Eylül 2009 Çarşamba

09.09.09 da neler oluyor?

Çok şeyler var kafamda yazmak istediğim ama ne yazık ki zaman bulamıyorum..geçen hafta dedemiz geldi mesela..onunla çekilen harika fotoğraflarımız var,akyaka da geçirdiğimiz günü anlatamadım daha..ama geçmişi anlatacağım derken bugünü kaçırıyorum..bari bi yandan şimdiden de bahsedelim biraz..
Yaman efendi bugün tam 2 ay 9 günlük.. yani 3.ayın içinde ve sanki büyüdü bile.. yenidoğanlıktan çıktı,tam bir bebek halini aldı..ve yavaş yavaş değişikliklere başladı.

Mesela eskiden (bu eskiden lafına doktorumuz çokgülüyor..ne zaman eskiden şöyle yapardı şimdi böyle yapıyor deyince,ne eskisi çocuk daha 10 günlük demişti ben ilk bu lafı ettiğmde..şimdi aklıma hep o geliyor..)tüm gün boyunca emişirdik..1 haftadır yani eylüle girdik gireli saat başı 5 ila 10 dakika arası seans yeterli geliyor bizim obura..birazcık rutinimizde oturdu.şu sıra kilosu 5.800 ün biraz üstüymüş..ve en önemlisi çok tatlı gülüyor.bööyle gözümüzün içine baka baka gülüyor.hatta bazen kahkaha gibi sesler çıkarıyor ve niyeyse şimdiden tüm cilveler babaya yapılıyor.bütün kaprisini nazını bütün gün ben çekiyorum,
babamız yarım saat eve uğruyor,bütün numaralar ona yapılıyor.(bkz.şekil 1.a)bu resim taptaze..

gülücüklere ilk ayın sonunda yavaş yavaş başlamıştık ama 1,5 aylıkken baya netleşti bunlar,son doktor kontrolündede sordum refleks mi bu gülüşler diye ''yok canım,adam eni konu ''kur yapıyor ''dedi doktorumuz.

Az kalsın unutuyordum şu meşhur agu ve ıngayı..çok şeker aguluyor ve ağlıyacaksa basıyor ınga yı..hatta bazen ağlarken aagguınggaaaaaa...............diye 2 anlamsız kelimeden oluşan repertuarını seslendiriyor çok sinirli bir tavırla.. en çok da bu parçayı dinliyoruz..aslında biz kahkahaları ve bu gülücükleri görmek için uğraşıyoruz bütün gün annemle..o günlerde gelecek,bekliyoruz sabırla..

Hiç yorum yok: