Lilypie Fourth Birthday tickers

17 Ocak 2010 Pazar

babamız yanımızdayken..

















Geçen hafta,babamız bizi ziyarete geldi.
Bi sürü bi sürü şey oldu..
Yaman bey ilk kez köy ortamında bulundu..şansımıza hava harikaydı..
Aslında yazlık evimize yapılacak tadilatlara bakmak için Kefken'e gidecektik fakat sabah gelen bir haberle kefken öncesi babamın sevgili korumacı ailesi bizi kahvaltıya davet etti.Ne ola ki bu koruyucu aile derseniz,açıklayayım;babam İzmit 'e bağlı bir ilçe olan Kandıra'da,kendi bitkilerini yetiştirip,ufak çaplı'' Hasan Baba'nın bir çiftliği var,çiftliğinde bitkileri var ''modunda, gönüllü Robinson hayatı yaşayan bir şahsiyet olduğundan ve bazı günler çiftliğinde kaldığından,o günlerde Ona yoldaş olan,yemeklere çağıran,çiftliğe yakın bir köyde oturan çok sevgili ahbaplarımız bizi kahvaltıya davet etti.


Oraya vardığımızda bu harika manzarayla karşılaştık..Biraz sonra bu nefis gözlemeler afiyetle midemize inecekti..

Şansımıza hava harikaydı.Yamancıkda bol bol D vitamini aldı böylece.Babası da yanındaydı.
Yaman için günün bu saatleri;''güneş,babam ve ben..bahtiyarım..''tadında geçmekteydi..taa ki anne kişisi oğluşkosuna değişik şeyler tanımasına fırsat verecek davranışlar içerisine girinceye kadar..


Oldum olası hayvanları çok severim ayırt etmem pek fazla..Bakışları,halleri,edaları...
Pek bi sevimli gelir bana..
Kedileri zaten bizim evimizden tanıyor Yaman,

















İnekleri de tanısın istedim..
Ama pek umduğum gibi olmadı..
Ahırın kapı aralığından baktığımda gayet uslu duran hayvancıklar,biz içeri girince ''ooo..hoşgeldiniz''der gibi saygıdan mı korkudan mı bilinmez,ayaklanıverdiler..



Kısacası tüm cüssesi 68 santimden ibaret olan minik oğluşumun gözünde birer dev olan inekler bizim ziyaretimizden,
Yaman'da ineklerden korkunca..işte ortaya bu kareler çıktı..

Bazen  tanımadığı kişileri bile gördüğünde,eğer ona gülümsenmiyorsa, dudaklarını hafifçe büzüp tanıdık bir yüz arayan minik Yaman,kendi yüzü kadar gözlerle ona böcü böcü bakan ve doğal olarak gülümsemeyen  ineklere ne tepki verdi siz tezahür edin artık.''yabancı bildi''elbette.Ama çok şekerdi o an..benim çok hoşuma gitti.çok güldüm.

İşte Hasan dedenin bitkileri..babamın yerine de uğradık.
Babam en önemli ziyaretçisini çiftliğinde ağırlamış oldu..Böylece Doğada geçen, Ocak ayında baharı yaşadığımız, bebiş içinde bol öğrenmeli ve bol aktiviteli çok hoş bir gün geçirmiş olduk ''aile''cek..

Ama daha yapılacak bi dolu işimiz vardı..ilk incilerimizi dökecektik..
Yaman Bey daha kız istemeye gidecekti,nişan yapacaktık..fakat öncesinde işyerimiz için alışveriş yapmak üzere ikea'ya uğradık..Yaman beyde kangurusunda bize eşlik etti..tabii annesi kendisini orada kaybedince o da başladı annesinin almış olduğu şeyleri ucundan kıyısından,ısırmaya,önüne geleni kemirmeye,emmeye..bi ara ağzına bi şey kaçtı sandım,yutacak diye elimi ağzına sokmamla,neye uğradığımı şaşırdım.. tırtıklı bir yüzey hissettim bebeğimin ağzında..hemde iki tane..altta..henüz diş haline gelmemiş,çizgi halinde patlamış..ne tuhaf şeyler..orada bir sevinç tabii.babamızda şahit.iki gün önce gece biraz fazla uyanmıştı,demek o gece olmuş bu iş..pek öyle anlatılan kadar ızdırap çekmeden atlattığımıza sevindim.

Kızımızı istedik,istediğimizi aldık,nişanımızı yaptık.















Çekilen onca  sıkıntı,engel,zorluk karşısında bir kez daha AŞK kazandı..
O gece gözlerdeki heyecan ve onu fotoğraflamak ayrı bir hazdı..Sadece son altı yılına şahit olduğum, fakat öncesini dinlediğim çok özel bir şeydi..
İmkansız gibiydi..ama işte ''sonunda''bu tören  ikisinindi..




Bir ömür mutlu olun canlarım..

Arkadaşlarımızın bu mutlu gününden sonra bizde uzun zamandır yapmadığımız bir şey yaptık..
Yaman evde anneannesiyle vakit geçirirken bizde tekrar sevgili olup,maşukiye ye kaçtık..haftada iki kadeh hakkımdan faydalandım..uzun uzun sohbet,muhabbet,yıllar sonra bile ..işte bu dedim.''canım''dedim.içtim.çok eğlendim.




2 yorum:

Adsız dedi ki...

En son görüntü tam benim özlemle çektiğim görüntü. Ah Efes bekle beni; bende geleceğim.
Bu arada duru kız ile yaman bebek buluşmalarına bayıldım. Çok eğlenceli bir hafta sonu olmuş belli ki. Duru kızın sitesine yorum bırakamadığımdan buraya eklemek istedim.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

olacak,olacak..
o günlerde gelecek,ve gelince çok çok daha keyifli olacak inan.pek bi lezzetli geliyor aylar sonra:))
Bu hafta sonumuz gerçekten çok güzeldi..bende şimdi bahsedeceğim.işhallah bir gün sizlerle de olur.sevgiler..
sinana bol öpücükler