Lilypie Fourth Birthday tickers

18 Şubat 2010 Perşembe

bir ilk daha..14.şubat

İlk kez sevgililer günümü bu kadar yakışıklı bir erkekle geçirdim,
ilk kez bu kadar güldüm bir sevgililer gününde..
ilk kez hiç kimseden çekinmeden sokaklarda öptüm dudaklarından..
ilk kez bu kadar utandım gittiğimiz yerlerde yüksek sesimizden ve
laf aramızda boklu bezimizden:)
ve ilk kez kıskanmadım bir erkeği başka bakışlardan..
mutlu oldum bilakis..
hediye almadı diye kızmadım da içten içe..
hediye kucağımdaydı çünkü..
varlığı tümüyle bir hediyeydi zaten..
canım meleğim,hediyem,
seninle her gün çok sevgili,çok kutlu,çok mutlu..



sevgililer günümüzü oğluşla ve çok sevdiğim arkadaşlarımla geçirdim.
18 ay civarı iki bebek+yaman+2 eş+3 kadın ve yemek yeme çabaları..
etrafta romantizm yapmaya çalışan genç çiftler,
bizim masaların üstünde kırmızı gül yerine suluklar,dökülen,yerlere saçılan yemekler,oyuncaklar,bezler,düşen kalkan eşyalar ama en bol,en şen şakrak kahkahalar..
her an bir şenlik kıvamında..
lunapark gibi,rengarenk..zor ama çok çok keyifli..
bir sevgililer günü de böyle geçti..

not:o günün fotoğrafları telefonda,bir türlü yükleyemedim,beklerkende günler geçiyor..
bu fotoğrafta bu konuya çok uydu ama asıl fotoğraflar sonra eklenecek.işte bir tanesi;

2 yorum:

Gül dedi ki...

o masadaki goruntuyu tahmin edebiliyorum. :D muthis bir enerji yayılıyor o anda etrafa.
oyle bakıslarla karsilastigimda icimden bir ses daha da gurultu yapmam gerektigini soyluyor. niyeyse??? :D

Unknown dedi ki...

ben herhalde daha tam alışamadım,biraz utanıp,sıkılıyorum:)