18 Şubat 2010 Perşembe

FIŞ FIŞ KAYIKÇI



Babamızın gelmesinden 1 hafta önce,sömestr tatilinde Yaman kuzeni Ecem'le tanıştı.Ecem,Baran'ın deyimiyle Ejem ablamız meğer çok marifetliymiş de,bizim gözümüzden kaçmış.


O günler tam da Yaman'ın 7.ayını doldurduğu ve tüm gelişiminin 3 gün içinde hızına yetişemediğim şekilde arttığı ve her dakika bizi şaşırttığı günlerdi(hiç bir şey değişmiş değil,her gün yeni bir şey katılıyor miniğimin küçük dünyasına).

Henüz tam anlamıyla emekleyemiyor,komando sürünmesiyle emekleme karışımı şeyler yapıyordu.Fotoğraftaki pozisyonda bir ileri bir geri yapıyordu.bazen 1 yada 2 kez ileri hamleler yapıyordu..O bu minik gelişimlerden bile çok keyifleniyor ve her değişik hamlesinde resmen başarıya bir adım daha yaklaştığını hissederken Ejem'in akrobatik halleri ''aman yarabbi,ben bunları nasıl yaparım,daha iki dizimin üzerinde bile durmayı yeni öğrendim,ben seninle nasıl başa çıkarım ''dedirtti kuzuma.Hep köprüleriyle o bize tersten bakarken,ilk kez birisi ona tersten baktı..o da buna bayıldı...
 
Ejem ablası ona bir kayık yaptı.Kimsenin kolay kolay yapamayacağı bir kayık hem de.. etten,canlı bir kayık..O kayığa oturdu Yaman..fış fış kayıkçı oldular,bu şekilde çok tatlıydılar


Canı nasıl kıymetliymiş meğer?nasıl öğrendin sıkı sıkı tutunmayı?düşmemek için yapışmış kalmış kayığının küreğine..bazı şeyleri o an değil,fotoğraflara bakarken anlıyor insan..bunu da öğrenmiş meğer..

Ocak ayının son günleriydi,ayaktayken annem kollarımın altından tutunca ,dizlerimi kırıp''zıp zıp''yapmayı keşfettim bir gün..Allahım ne güzel bi hismiş zıplamak..kocaman olduyorum bi anda..sonra hecelerle sesler çıkarıyorum..''bıh,cıh,dıh,hıh''diyorum..ne demek olduğunu bilmiyorum ama çevremdekiler nasıl yapıyorsa bende öyle taklit ediyorum..annem bu sesleri yapıp,beni taklit edince de çok hoşuma gidiyor,katılıyorum gülmekten..




 Bu arada laf aramızda ben artık sepette falan değil ayan beyan oturuyorum işte böyle..anneme oturamama numarası yapıyordum..sevmiyorum kardeşim kıçımın üstüne oturmayı..kurtlarım batıyor..ama şimdi öğrendi ya oturduğumu,hemen oturtuveriyor beni..bende oturacak göz var mı yaaa??annem yani sen de..


o-ovv..hadi gel buluşalım eski köprünün altında..
bu benim emekleme çalışmalarımın ilk aşaması olan köprüden değil mi??
ama emeklemeye başlayınca yapamaz oldum artık??ecem abla nasıl yapıyor?kocaman..ben de istiyorumm..hemen büyüyüp bu köprüden kurmak istiyorum..

 Anne,bu da kim??hmm..kalbi çelinecek bir kurban daha..tam da benim hayran kitleme yakın bir tarzı var..en can alıcı bakışımla bakmalıyım..Seda mı dedin?bunun Sena olanını çoktan tavladım bile..ama galiba ava çıkarken avlanan ben olacağım..anne bu teyze bana çok tatlı bakıyor ama..

Size bağımlılık yaptığım söylenmemiş miydi?
Bir daha ki sefere misafirlerimizi bu konuda uyar anne olur mu?



Bu kadar akrobasiden sonra biraz sakinlik gerek..Ecemin gözlerinde bulduğum sakinliği kimselere değişmem..hem de köprülerimin kime çektiği anlaşıldı.merhaba ecem..ben yaman.
 
 

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Blogunuzu çok severek takip ediyorum. Yaman çok tatlı bir bebek maşallah, siz çok keyifli bir annesiniz. Benim de 6 aylık bir oğlum var. Sizin resimlerinize baktıkca bende oğlumu kalın giydirdiğime dair bir kanı oluştu.Bu konuda nasıl bir yol izliyorsunuz, oda ısısı kaç derece civarında oluyor. Bizim elimiz ayağımız çok çabuk üşüyor o yüzden ben çok titizleniyorum galiba.Sağlıklı günler.. şeniz

ben ÖZGÜRüm dedi ki...

merhaba şeniz,
takip ediliyoruz demek..ne hoş:))
kalın giydirme konusuna gelince,yaman temmuz doğumlu ve biz marmariste yaşıyoruz,ilk günler tulum giydiriyorduk fakat doktorumuz bezinde turuncu gibi bir leke görünce bu bebek susuz kalıyor,sadece tek kat badi giydireceksiniz dedi,tabii bu marmaristeki sıcak yaz günleri içindi.şu an annemlerin evindeyiz,bu evde merkezi sistem kaloriferli ve gerçekten çok sıcak.derece olarak bilmiyorum.ben terlediğinde,çıplaklığı da çok sevdiği için çıkarıveriyorum,o da çok mutlu oluyor.eli ayağı üşüyorsa giydirin siz,ama bezinde renkli bir leke falan görürseniz biraz daha ince deneyebilirsiniz.
sevgiler,bebişe öpücükler

aysu dedi ki...

yamanın kucuk hallrını cok ozledim abla ya :)