Lilypie Fourth Birthday tickers

16 Ekim 2009 Cuma

ek gıda EMMEK değil YEMEK...


''En son fotoğraflarla Yaman efendinin elma emmesini anlatmıştım,bunun yanında yaşadığımız yeni uykuya geçiş probleminden de bahsetmiştim,dayanamadık,doktorumuza kilo kontrolüne gittik.Kilosu gayet normal,6.5 kilo olmuş,Yaman'ın gelişimini çok iyi ve hızlı bulan doktorumuz, son günlerde yaşadığımız sıkıntıları çözmek için ''onun dikkatini farklı yöne çekeceğiz..pişirilmiş meyve püresine başlayacağız ''dedi.Çok şaşırdık.6 aydan önce böyle bir şey beklemiyorduk ama yine de olumlu baktık..hatta bugün oğlumun keyifle ilk tattığı anda o ağzını ekşitip,tadını alınca kafasını öne öne getirerek resmen kaşığa uzanmasını görünce iyice sevindik..Yaman bu durumdan çok mutlu.Çok da rahat uyudu bugün.İlk günlerimizi anımsatan günlerdi şu son 3 gün.Demir ilaçlarımı almayı bırakmıştım yaklaşık 2 hafta önce.sanırım o sütün miktarında ya da kalorisinde bir oynama yaptı.Aynen başladım tekrar..''


İlk meyve yememizin fotoğrafları ise işte bunlar..ben bu yazıyı dün yazdım,fakat bugün bunun pek de iyi bi fikir olmadığı çıktı ortaya, çünkü 2.meyve püremizden sonra dün çok sıkıntılı saatler geçirdik.aynı ilk aylar yaşadığımız kolik sancıları gibi delirtti oğluşumu.bir hafta daha bekleme kararı aldık.belki de hiç vermem..

Hiç yorum yok: